Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 21. juuli 2016

Imeline äriidee

Mõtle välja mingi sertifikaat või tunnistus või niisama märk.
Saada ettevõttele info, et palju õnne- ta on selle õnnelik saaja.
Palun maksta natuke raha selle eest ja selle võib täiesti vabalt lisada ettevõtte kodulehele, kui see leht olemas ikka on...
sest ilmselgelt pole enne helistamist sa isegi vaevunud vaatama, mis firmaga tegemist, kellele müügikõne teen. Millega ta tegeleb ja kas tal on koduleht(!)  või sotsiaalmeediakanalid. Ja mis ja miks tal sellest märgist üldse kasu on.

Kui firma ütleb, et ta ei soovi, siis ole väga kuri ja saada nad sajatustega pikalt. Sest õnn ja müügiedu peitub just sinu märgis.

Miks mulle sellised vahvad äriidee pähe ei tule. Ammu oleks rikas.

1 kommentaar :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!