Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 13. detsember 2013

Abiellu ja allu

Oi, kui hea uudise ma Postimehe onlinest leidsin:  kuidas olla õnnelik ja säilitada oma abielu (mis teatavasti on vältimatult hädavajalik, ükskõik millise hinnaga). 

Puhas kuld:
  «Meestele meeldib alluda, kuna tegelikkuses näevad nad asju laiemalt,» seisab raamatus.
Autori sõnul põhineb teos Pauluse õpetustel ning ideaalne mees peab olema kuulekas.
«Sa ei pruugi olla veel täiuslik peremees ja torumees. Mis selles halba on, kui naine sulle seda ütleb? Ütle talle, et tal on õigus ja see on tõsi ning et sa õpid. Kui ta näeb sinu allumist ja soovi muutuda, siis muutub ka tema,» õpetatakse raamatus.

ok?:) või kirjutasin midagi valesti?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!