Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

pühapäev, 15. detsember 2013

Pilvebaleriini lood 11. Ilu

Räägin oma venelannast juuksurile ära mida ja kuidas ma tahan

Juuksur vaatab mind mõtlikult ning ütleb veendunult:
Ma võin teha, mida te soovite, aga ilusaks see teid ikkagi ei tee...

?????

Õnneks oli tal varrukast võtta variant b, mis mind siiski pisut kaunimaks tegi..:)

3 kommentaari :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!