Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 29. jaanuar 2014

Tahan Eesti muusikat. Jälle samal teemal.

Kõrsikutel sai valmis päris äge album- "Heli jälgedes", millel on üsna mitu lugu, mida ma kuulaks rohkem kui ühe korra. Ja siis avastasin, et Kalle Vilpuu teeb täiesti minu maitse muusikat.

Ma olen valmis maksma. Aga ma ei taha PLAATI.

Esiteks on mul CD kapp kuhjaga täis, kuhja peal on veel üks kuhi ja selle tipus samuti hunnik. Mu koju ei mahu enam asju. Ei taha asju!!!!
Teiseks, ma ei taha tervet plaati. Mulle meeldivad sealt mõned lood.
Kolmandaks ei ole minu päevas sellist tundi, et istun käed viisakalt põlvedel ja kuulan muusikakeskusest plaati. Ei ole.

Ma tahan saada mõned laulud ja kuulata neid oma telefonis, pleieris, tahvlis, arvutis...

Muusika.24 on ainult vana kraam. Pange mind nüüd vangi, aga mu ainuke võimalus ongi youtube.

Miks, öelge mulle, miks- ei taha autorid mulle müüa???
Miks nad tahavad, et ma hangin nende loomingu illegaalselt ja nad ei saa oma töö eest tasu?

Miks?

Samal teemal olen jahunud juba siin ja siin ja lugeda võib ka seda

1 kommentaar :

  1. Muusikat saab alla laadida ühe loo kaupa www.digikogu.ee. Kahjuks nimetet plaati seal ei tundu (veel?) olevat...

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!