Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Armastusest

Silitasin kassi ja mõtlesin, et tegelikult pole maailmas mitte ühtki isendit, kes lubaks end lõputult armastada.
Isegi, kass, kelle eksistentsi mõte võiks olla ometi see, et ta on loodud hellitamiseks.
Ei talu seda lõputult.

Õnneks kass, erinevalt inimestest, oskab seada piiri. Ta kõnnib minema ja hakkab end demonstratiivselt pesema...

Ma olen alati uskunud, et minus puudub kirg. Aga ehk see polegi nii. Ehk on vastupidi, minus on liiga palju armastust, viha, uudishimu jne jne.
Lihtsalt tubli tüdruk minus surub selle keskmiseks. Et teistel oleks hea ja parem.

Ahh, liiga palju chiantit. Läheb mööda...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!