Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 8. juuli 2009

Puhkuserikkujad!!!!!

Sa oled aasta otsa rabanud nagu hull. Lõpuks on käes kauaoodatud puhkus.
Oled kolleegidele ja koostööpartneritele jaganud vastastikku kontaktid, et juhuks, kui midagi juhtub.. Projektid on lõpetatud, kõik koostööpartnerid informeeritud. Meilboksis Out of Office teade pandud ning lisaks veel kõiki meili teel puhkusest teavitatud.

Puhkusepäeva hommik. Ärkad, ja su hääletu peale pandud telefonis on 7(!) vastamata kõnet. MIKS te seda teete???
Sa tead eelnevast kogemusest, et need kõned, kui võtaksid need vastu- tekitavad vaid stressi ja masendust. Kuna sa ei tööta ei tuletõrjuja ega ka tuumafüüsikuna, siis pole su töös ühtki probleemi ega küsimust, millega ei kannataks oodata kaks nädalat.
Kõik need kõned on tehtud vaid ühel põhjusel: su kolleeg ei viitsi otsida (laua pealt kausta, telefoninumbrit mida sa talle edastasid jne) või teeb ta seda automaatselt, sest on harjunud sinult kohe vastust saama (selles osas võib andestada).

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!