Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 23. aprill 2012

Rahulolu seadus

Huvitav, kas Audrey Hepburn seisis vahel peegli ees ja ütles endamisi, pisut üllatunult, veendunult ja südamest- Appi, KUI ilus ma ikka tegelikult olen.
Või kas juhtus, et mõnel konverentsil mõtles Marie Curie oma kolleege kuulates, issand, ma olen ikka tõepoolest mega-hüper tark.

Samas kujutan ma elavalt ette,  kuidas näiteks Osman endale igal hommikul peale ärkamist õlale patsutas- küll mul on ikka võimu või Buffett endale igal õhtul rahulolevalt ütleb, on minul ikka seda rahakest- hea on rikas olla.

Kas see jookseb omadusi- või sugusid pidi. Või sõltub hoopis konkreetsest inimesest?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!