Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 11. aprill 2012

Elu bieberita

Pildid tumblerist, autorid teadmata.

Muusikaviktoriin.
Seltskond on edukalt ära arvanud erinevaid hümne, poppi, rocki ja klassikat.
Ja siis tuleb mingi laul, mille peale kogu seltskond jääb hämmeldunult vait, püüdes tabada iga nooti, ehk on seal mõni vihje. On see mees? Või naine? Inimesed vaatavad üksteisele nõutult otsa. Tundub, et vastust ei tule.

Järsku läheb kõrvaltoa uks lahti, kohalik teismeline perepoeg küsib üllatunult.
- a, miks te Justin Bieberit kuulate?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!