Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 9. veebruar 2012

Mõtted

Igas klassis peaks lisaks arvutile olema veel  olema veekeedukann. Lapsed võtavad kooli kaasa topsi ja teepakikesed ning saavad kuuma teed juua.

Ja kooli koridorides peaksid olema wii mängukonsoolid. Kus rüblikud saaksid mängida jalkat ja tennist ja lihtsalt tantsida. soovitavalt peaks need mängud olema mitmekesi mängitavad ning kestma 10 minutit.

Minu- aegsed keldris olevad pinksilauad ja poksikotid on vist ammu prügimäele viidud ja kooliraadiost ei lasta vahetundidel enam tantsumuusikat nign hommikuti vist enam tunni alguses ei võimelda ka?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!