Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 15. veebruar 2012

Meeldib:)

Mu 69- aastane isa tegi hiljuti endale facebooki konto.
Üks päev helistab.
- Tere, hõikan rõõmsalt torusse, kuidas läheb?
- Meeldib.
- ????
-Mul läks meelest ära, kuhu ma vajutama seal pean. Mõtlesin, et helistan ja ütlen, et mulle meeldis see foto, mis sa sinna facebooki panid...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!