Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 24. november 2011

Naiste autod

Ma sõidan autoga nr 11. Pikad otsad maanteel muutusid nauditavaks hetkest, kui ilmus püsikiirushoidja. Linnasõit ja ummikutes tiksumine muutus talutavaks alates automaatkäigukastist.
Minu meelest väärib kodanik, kes konstrueeris pagasniku, mida saab avada ja sulgeda käsi määrimata ning automaatse lähi/kaugtulede vahetuse suurt preemiat ja eluaegset tunnustust.
Väga ootan seda hetke, kui keegi leiutab klaasipesu vedeliku valamise konstruktsiooni sellisena, et su käed pole porised, kõht ja auto mootor läbimärjad ning 5 liitrist jõuab tugeva tuulega paaki rohkem kui pool.
Need ülalnimetatud ja lisaks veel mõned leiutised muudavad autosõidu mõnusaks.


Ja siis esineb telekas kodanik, kes annab teada, et moodne parkimisabi on mõttetu, asjatu, halb, halb, halb...?! see kodanik oli muidugi meessoost.

Huvitaval kombel eelistavad paljud mehed siiani manuaalkasti ja loobuvad vabatahtlikult ka paljudest muudest mugavustest.  Väites, et igasugu vidinad ei võimalda piisavalt kontrollida. Kontrollida, mida?!

Jõuame mastaapideni. Mehele piisab vähesest, tahab kontrollida autot. Naine tahab rohkem. Vidinad võimaldavad kontrollida liiklust, teel ja autos toimuvat. Ühendada meeldiv kasulikuga- sõita, suhelda, kasvatada tagaistmel olevat last ning kõrvalistmel olevat pohmellis meest ja/või teha tööd. Progress kuulub naistele.
M.O.T.T:

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!