Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 8. detsember 2009

Reklaamiklubi . Meeste kingid naiste kingid

Prisma jõulukataloog andis taaskord mõtteainet soorollidest ning neist tulenevatest stereotüüpidest. 
Nimetatud üllitises oli antud soovitusi, mida kellelegi kinkida sobib. Näiteks naistele sobib kõik millega kannatab süüa teha või end ilusamaks sättida. Kindlasti ka kaal, et asi kontrolli alt ei väljuks. Samas meestele on sobivaks kingituseks nii alkohol kui ka alkomeeter. IT-foto- ja muusikavidinad sobivad ainult meestele. Üks fotokamudel on tunnistaud siiski piisavalt "naiselikuks"  või lihtsalt ei mahtunud "meestelehele"?
Aga mis siin ikka norida, eks jaeketi turundusmeeskond oli ilmselt sama hädas kui me kõik kaubamajas riiuleid läbi tuhlates.

Õhtul reklaamipause analüüsides saame tunduvalt värvikama pildi. Naised on reeglina hullud puhtusemaniakid, kes isegi kontserdile ja vastuvõtule pesuvahendi kaasa tarivad. Ülbed manipulaatorid, kes juukseid lehvitades vahele trügivad, aga samas näiteks kõhuhädadest, erinevalt meestest vabanetakse lihtsalt ja kaunilt jogurti abil. Samuti superkokad, kes perele õhtusöögi valmistamiseks elegantse liigutusega avavad kontsentraadipaki. Samas ei peaks naised väga meelt heitma- nad on reklaamides üldjuhul seksikad ja ilusad.
Erinevalt meestest, kes on reklaamimaailmas higistamis-puuksutamis- ja urineerimisprobleemide all kannatavad natuke juhmakad (pesupulbri-Ülo) räpakollid. Loomulikult ei oska nad süüa teha, või kui- siis kindlasti asi ebaõnnestub. Isegi pingviinilapsed ei taha isale uut tantsu esitada...:(

5 kommentaari :

  1. Väga õige. Ühes uues raadioreklaamis õpetab naine mehele kuidas digitelevisioon töötab. Mehed on ju lollid ja lapsemeelsed.

    VastaKustuta
  2. Hahahahaaa! Polegi ise kunagi nii mõelnud, kuid Su jutt on 100% õige :D

    VastaKustuta
  3. Võib-olla auto- ja spordisaadete vahele näidatavates reklaamides on kobedamaid mehi ka - kindlal käel pereautot roolimas, musklite võbeledes habet ajamas ja parravee pahvakuga kaunitare jalust niitmas, täiuslik sikspäkk särgihõlmade vahelt välkumas? :)

    VastaKustuta
  4. lisada võiks ühe pärli müügimeeste valdkonnast veel - imepisikesed autod, mis sobivad ideaalselt koduperenaistele, kellel on vedada vähemalt kolm last, mõned toidukotid ja koduloomad...super, ise sõidavad need tüübid max suurte masinatega ja väidavad, et koduperenaine ei saa suurema autoga lihtsalt hakkama, seega ka meestel on ajumaht suurem....
    Pee Ess - ei ole feminist, no ei ole...koduperenaine ka ei ole, seepärast sõidan VW Sharaniga - veel...

    VastaKustuta
  5. ehhee Reelika, tuletasid mulle meelde minu kunagise autoostmise loo. Kui aega saan, panen kirja (kuigi Sa pointi juba tabavalt kirjeldasid:))

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!