Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 30. detsember 2009

Jõuluving

Nonii, piisas kahest kirikukontserdist ja mu vaevaga ravitud nohu on tagasi:(
Kurk ka valutab, head vana aasta lõppu...
Aru ma ei saa, kas on välja antud mingi seadus, et detsembrikuus ei tohi kasutada ühtki normaalset esinemispaika ja kõik mis toimub, peab aset leidma kütmata kirikus??!!..:(

Positiivne on, et Maria Listra, Rannap, Sibul ja Birgit V olid seda siiski väärt.
Suvine ving oli siin.

3 kommentaari :

  1. siis läks küll kehvasti.

    Huvitav, käisin Rakvere kirikus kolmel korral (eriti külm oli õues 19-ndal) aga kirikus külmetama ei pidanud. Tallinnas Jaani kirik oli nii soe, et võtsime üleriided ära.

    Aga kütmata kirik on kurjast, eriti kui tegemist küllaltki kallite (minu arvates) piletitega. ka mina ei saa aru miks nad niiväga just kirikutesse kipuvad. Samas pean ütlema, et polnud jubedamat kontserdipaika kui Rakvere Spordihall (mis sest, et soe)

    olen siin alles uus, aga kippusin kohe sõna võtma. Loodan, et teki tühjast tüli.

    VastaKustuta
  2. Tere.
    Soovin sulle kiiret paranemist ja edastan ka ühe hea uudise - valisin su oma täiesti subjektiise arvamuse kohaselt lõppeva aasta viie lemmikblogi hulka. Ühteaegu lõbus, hariv ja kaasamõtlema ajav lugemine on siin.
    Jõudu, tervist ja tahet ka uuel aastal uue hooga lajatada! Kena uut!

    VastaKustuta
  3. Ei käinud ise ühelgi jõulukontserdil. Esiteks - tunduvad mulle sellised haltuurahõngulised, justkui raha kokkuajamise pärast korraldatud.
    Meie kirik on ka vga külm, hakkasime sel aastal koolis vastu, et miks peab ajama lapsed sinna kohustuslikus korras külmetama(jõulujumalateenistus). Ei kuulanud meid keegi.
    Ongi imelik seis - aastakümneid tagasi oli kirikusse minek jõulude ajal rangelt keelatud, nüüd aetakse malgaga.
    Miks peab see nii olema?
    Kena aastavahetust ja uueks aastaks häid ideid blogimiseks! Eks me ikka kohtu veel selles sfääris!!!

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!