Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 11. september 2019

Kättemaks

Iga kord kui sõidan lennukiga, siis nean neid tüüpe, kes kaksitornidesse põrutasid,
Jah, neil on õigus. Pärast seda sündmust pole maailm enam mitte kunagi endine.

Kuid irooniline on selle asja juures see, et kuigi nende ametlike motiivide hulgas oli pigem kättemaks moslemite vastu suunatud metsikuste eest, siis ühe alateemana käis läbi ka ameerikavastasus. Ning Ameerika, teatavasti, on kapitalismi ja tarbimise kuningriik.
Iroonia seisnebki selles, et selle teoga  on nad andnud tubli panuse, et kapitalismil ja tarbimisel läheks veel paremini.
Miniröntgenid ja udupeened seadmed minu kontrollimiseks ja vedelike tuvastamiseks. Need plastpudelis veed, mida ma kalli hinna eest lennujaamas olen sunnitud ostma. Üleliigsed liitrisse mite mahtuvad äravisatavad tooted ja " vedelikud", mis käsipagasisse ei mahu ja mida ma sihtkohas ostan, et need siis vaevu kasutatuna taas prügikasti visata.

"Suur tänu".
Loodetavasti ei ole teie põrgu selline, kui Palahniukil. Vaid see on veevaba prügimägi, kus ei ela mitte ühtegi neitsit. On hea?

14 kommentaari :

  1. saan aru, et kõrvaline kommentaar, aga oma vana veepudeli saab tühjana turvakontrollist läbi viia. Pärast saab esimese ettejuhtuva kraani all jälle täita.

    notsu teisest arvutist

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haha. Ma olen inimestele öelnud, et lennujaamas ei pea 2€ eest pudelivett ostma, vaid võib kraanist juua. Mind vaadatakse nagu barbarit selle peale.

      kaur

      Kustuta
    2. ma spetsiaalselt nii teengi alati, et võtan tühja pudeli lennujaama kaasa, et see kraanist ära täita. spetsiaalselt seepärast, et ma ei ole veepudeliga ringikõndivat tüüpi, aa lennujaamas ma tahan ja eriti seepärast, et nad kontrollis noid täis pudeleid otsivad. muarust see on totter, sest sorry, kui ma tahaks pommi panna, küll ma siis paneks, hoolimata millise reegli nad tavareisijate kiusamiseks välja mõtlevad.

      Kustuta
    3. Mina kaaaa lendan oma pudeliga. Veepudeliga siis =) Lennujaama kraanist täidan. Shampooni jms villin kodus väikestesse plastpudelitesse. Tühjaks kasutatud pudelid toon tagasi, et järgmisel korral jälle täita.

      Kustuta
    4. Milleks veega jamada, tollivabast saab viisaka hinnaga nii õlut kui veini ;) Müüjad ajavad küll mingit iba, et enne sihtkohta jõudmist ei tohi avada ja kleebivad või löövad klambriga kilekoti kinni :D Millal enne kile nõukogude taustaga inimest pidanud :P

      Kustuta
  2. ja ka tükišampoon on käsipagasiga lendamisel kuldaväärt asi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mõlemad väga head ideed. Kuivsampooni ma ei armasta, aga reisil paar päeva kannataks ju ära.

      Kustuta
    2. Tükišampoon ei ole kuivšampoon selles mõttes, et pähe vett ei pandaks. Ta on nagu juusteseep. Lush teeb neid näiteks, Nurme seep ka, mu lemmik oli Bomb Cosmeticsi oma (lendamise kontekstis tore firmanimi muidugi), aga seda enam niisama ei müüda ja ma pole viitsinud netist tellida (Amazoni puhul heidutab mind alati ka see, et võidakse öelda "vabandust, te olete Ida-Euroopast, teie raha me ei taha).

      nt see:
      https://www.amazon.co.uk/Bomb-cosmetics-sheening-shampoo-bar/dp/B007AFLZA2

      Kustuta
    3. mulle meeldib sellist tükišampooni kasutada ka sellepärast, et pikki juukseid pestes on sellega kergem n.ö sihtida, sest ega ma kogu juuksemassi otse šampooniseks teha ei taha, otstele piisab vahust küll.

      Aga paariks päevaks minnes ei saa ma tõtt-öelda aru, mis kosmeetika see peaks küll olema, mis liitrisesse kotti ära ei mahu. Ma käisin eelmisel suvel ligi kaheks nädalaks Kesk-Euroopas tuuritamas; kaasas oli väike päikesekaitsekreem, hügieeniline huulepulk, jalakreem, vist ka taruvaigusalv ja hambapasta ja vbla oli ka pudelike kas porgandiseemne- või teepuuõliga. Pediküüriseep ja šampoonitükk olid seebikarbis (mõlemad mahtusid ühte seebikarpi, kui ma pediküüriseebi pooleks tegin) ja ei läinud vedelikukotti, aga tglt oleksid mahtunud küll ja ruumi oleks ülegi jäänud.

      Kustuta
    4. aa ja paar meigivahendit mahtus kah sinna ära, ma panin kindluse mõttes isegi huule- ja silmapliiatsi vedelikukotti. ja ikka jäi ruumi üle.

      Oma kaasaskantava veepudeliga on paar korda juhtunud, et unustan enne turvakontrolli ta tühjaks juua. Viini lennujaamas jõin siis koha peal selle viimase lonksu ära, aga Wroclawis ei jäänud ma sellega isegi vahele, avastasin alles lennukis, et mul on hotellivesi kaasas.

      Kustuta
    5. ja käsipagasisse ei tahaks mingeid suuri pudeleid nagunii juba sellegipärast võtta, et kaalupiirang on ju olenemata turvakontrollist peal.

      Kustuta
    6. Mul ei ole lennukisse võetavat pagasit kunagi kaalutud.
      Kilekotti läheb deo, huuleläige. Kreemidega in nii, et ma kasutan üliharva ja ostan hauscka reisiversioonis neid pisikesi. Rois ja meliss. Aastaga ka ei saa otsa :D
      Kõik muud alla kohvrisse. Hotellist saab ju pastat osta kui midagi kohvriga. Kuna enamasti olen tööreisil sunnitud olema teatud tyypi hotellides, siis nende šampoonid kvaliteetsed ja testitud, kaasa vean vaid autoreisil.

      Kustuta
    7. Tundub, et sa pole lennanud Airbalticu, Easyjeti ja Ryanairiga ja see kes Saaremaad teenindab. Need ajavad ka grammi osas pilli lõhki...

      Kustuta
    8. Ma olen lennanud AINULT Airbalticu ja LOTi (või Nordicaga). Mitte kunagi pole käsipagasit kaalutud, kuigi mul pole muidugi väga palju lende olnud, mille pealt statistikat teha.

      Mine tea, vbla näeb mu seljakott lihtsalt nii kerge ja nunnu välja. Ja eks ta ongi tavaliselt alla 6 kilo, sest läpakas, kõige raskem asi, on ridikülina kasutatavas tööriista-õlakotis. Selle läpaka tõttu olen summa summarum vahel 8 kilosest piirist üle läinud, arvestades alati, et hädaga saab rasked, aga väikesed asjad nagu mündid, läpaka juhtme, võtmed, kommid ja märkmiku tasku toppida. Aga kunagi pole vaja olnud.'

      notsu

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!