Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 28. mai 2014

Pajad ja katlad

Olin külla minemas ja haarasin lastele poest kaasa seebimullitajaid.
Ikka tüdrukule printsessiga ja poistele autodega.

Mullitaja kärus kuljetasin riiulite vahel.
šampoonide vahes ostleb üks perekond. 
Ostukärus istub pisike umbes viiene preili, teda ümbritseb matroonide armee: vanaema, ema ja ilmselt tädi.
Neiuke õngitseb riiulil oleva sinise, autodega šampooni poole. 
Prouad manitsema: see ei ole tüdrukute šampoon, võtame sulle teise.
Vanaema, kui kõige väärikam, lisab: Kui sa sellega oma juukseid pesed, siis muutuvad need lühikeseks nagu poisil. 

Karjatasin mõttes, valmis sekkuma. 
Ja siis sain aru. 
Et 10 minutit tagasi, tegin ma ise täpselt sedasama.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!