Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 20. mai 2014

#14 tee rõõmule

#14 funktsionaalsuse tipp.

Kas 1,7 x 2 m tuppa on võimalik kõik eluks vajalik mahutada? On.
Ma olen ööbinud ruutmeetritelt suuremas toas, mis pole olnud pooltki nii läbimõeldud.
Uksest paremal on seina ääres laud. Laua kohal riiulid. Kõige ülemisel külmik ja šeif.
Uksest vasakul voodi. Voodi kohal pisike aken. Jalutsis ja peatsis samuti riiulid.
Voodi ja Wc vahele mahub veel riidekapp.

Kui midagi üldse ette heita, siis seda, et dušši oleks võinud paigutada taha ja poti ettepoole. Praegu on dušši võttes põrand märg ja see ei ole väga mõnus...

8 kommentaari :

  1. Elamiseks tundub seda siiski pisut vähevõitu. Kus on kööginurk? 2x2m toas saab juba köögi ka paika panna.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ühel riiulil ukse taga on kohvimasin ja eekeedukann. Silma järgi vaadates mahuks pliit vabalt ära:)

      Kustuta
  2. ah, milline rõõm oleks sellist elamist koristada...

    VastaKustuta
  3. hmm, oleneb mitme inimese eluks. sinna voodisse vist mitmekesi ei mahu? või kappi mitme inimese riided, igaks aastaajaks?

    VastaKustuta
  4. tegelikult on see muidugi hotellituba, aga ma suudan end kujutleda siin ka päriselt elamas. Kõige suurem probleem on tegelikult hoopis valgus, kuna aken on pisike. Kui aken oleks suur, siis võiks mõnda aega vangis elada küll.
    Selliste linnade, kus kodud ongi nii pisikesed, elanikud veedavadki ( ehk just sellepärast) suurema osa ajast kohvikutes ja mujal väljas. Ilmselt tekikski teine päeva-kultuur ja harjumused.

    VastaKustuta
  5. Mul tekkis selle peale küsimus, et kumba siis koduks pidada, kas seda pisikest või seda kohvikut , kus sa suurema osa oma ajast veedad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ehee.. hea point:)
      kas kodu on see kus magad, või see, kus veedad vaba aega?

      (õnneks on mu oma kodu natuke suurem)

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!