Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 30. november 2023

Spotify 2023

 

Käes on aasta parim aeg, Kokkuvõtted:)

Eelmise aastaga võrreldes on suurim erinevus, et peaaaegu enam ei kuula Ukraina muusikat. Palun vabandust, Ukraina.

Ja teine asi. Mul on selline tunne, et need kokkuvõtted pole ikkagi päris õiged. Juba teist aastat järjest on mu edetabelis Smilers ja nublu, kes mulle küll väga meeldivad, aga 100% ei ole nad olnud mu kuulatavuse topis. Julgeks isegi väita, et sel aastal pole ma FürOksanat kordagi kuulanud. Sel aastal näitas Spotify ka kuude lõikes- ning mõlemad on olnud topis juunis st ajal, mil ma kuulan oma Summer TOP playlisti. Ma kahtlustan, et tegelikult on nende artistide taga muusika, mis pole Spotify originaal, vaid mu enda üles laetud failid (mis moodustavad enamuse mu Summer topist) ja mingil põhjusel loetakse need just nende kahe alla.
Ja nt 6. ja 7. kohal on laulud, mida ma kogu aeg vahele jätan, sest ma vihkan neid. Iga kord mõeldes, et peaks listist ära kustutama... jne. Ühesõnaga. Tegelikult on siin ka palju jama. Ja tuleviku huvides oleks tark võtta ja mittemeedlivad laulud ära kustutada, et neid tulevikus enam tabelis poleks :)

Öelgu Spotify mida tahes, selle aasta märksõnad olid Barbie (filmi soundtrack), Elize Haldilt ja LP Long Goodbye, SZA Kill Bill

Ma kuulasin sel aastal 985 artisti ( eelmisel aastal 559), 1084 erinevat laulu, aga vähem kui varem. Ainult 17 366 minutit ja vaid 75 zanris. Minu stiil on võrdselt pop, rock ja klassika.
Vähemalt sellega ma nõustun :)

 LINK

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!