Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 17. juuli 2018

Seltskonnamängud

Mitmes keeles te oskate öelda " tänan " ja " maasikas"?
Me saime lapsega kahe peale esimest 12 ja teist 9.


10 kommentaari :

  1. hee.
    mul tuli "aitäh" 15 keeles (kuigi kohati läheb uduseks, kust keelepiiri lugeda - kas see, et ma oskan norra ja taani keeles "aitäh" öelda, aga mitte kirjutada, loeb? ma praegu igaks juhuks ei lugenud), aga maasikas ainult 7 - pmst siis ainult keeltes, mida ma olen õppinud ja isegi mitte neis kõigis.

    kohe näha, et Euroopa peal hääletades läheb viisakusväljendeid vaja enne kui toidusõnu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ahjaa, eesti keele unustasin ma praegu sisse lugeda, siis on 16 ja 8.

      Kustuta
    2. Vägev :) :)
      Aga jah, ikka suuliselt

      Kustuta
    3. see aitähi asi tglt ei ole vägev midagi. Eri Euroopa keeled on mingite oma sugulaskeeltega suht sarnased, kui baski ja albaania keelt ignoreerida (ja ungari keelt ka, aga selles on mul erialaeelis). ja hääletades jäävad põhilised tervitus- jms sõnad külge, sest varem või hiljem on ikka mõni autojuht autojuht, kes oskab ainult oma keelt.

      Kustuta
  2. Ma oskan vist kümnes keeles valget veini küsida😀

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh mind :) maasikas...wtf.
      Ikka oluline sõnavara :) :).:)

      Kustuta
  3. Mispärast maasikat vaja peaks minema, et mitmes keeles teada?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei lähegi :) Lihtsalt mäng :)
      maasikas on maasikas on maasikas...

      Kustuta
    2. aga ööbik?
      mul tuleb vist 10, kui ma lõuna-eesti keelt eraldi keeleks loen. sõna on igatahes põ-e omast erinev.

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!