Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 30. aprill 2015

Tehtud

Tõusin hommikul üles ja kõik hakkas järsku laabuma.

Panin kinni sõeluuringu-, hambaarsti- ja juuksuriaja.
Üks kaua aega tagasi tehtud töö läks lõpuks käiku. Isegi omanik helistas ja kiitis.
Igapäevased veninud tööasjad said ühtäkki järjest valmis ja valmis.
Ostsin kassile ussirohtu ja otsustasin ära kus ja millal ma oma sünnipäeva pean.
Õhtul pesen aknad ka ära.

Küll ma olen ikka tubli.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!