Paluks nüüd mitte arvata, et olen oma blogi ümber kujundamas "kuidas vähese rahaga ellu jääda" nõuandenurgakeseks.
Ausalt ka, see on puhas juhus.
Ilmselt on lõpuks hakanud mulle mõjuma telekast nähtav massiivne reklaam. Ja no tõepoolest, mis oleks mul selle vastu, kui kapist mingil hetkel raha hakkaks pudenema.Alustuseks suutsin ma vihastada interneti peale. Mismõttes ei ole internetis enam erinevate operaatorite pakettide võrdlust??? Viimane on aastast 2009. No öelge, palun, milleks siis veel internet mõeldud on, kui mitte igale mu küsimusele vastuse andmiseks???
Ohkasin raskelt ja pidin selle töö ise ära tegema.
EMT on võrdluses vaid ühe tulbaga sel põhjusel, et erinevalt konkurentidest ei paku nad nö valmispakette ( avalikult kodulehel) vaid paketi koostad ise "oma vajadustest lähtudes". Trikk ja traagika seisneb aga selles, et kuud pole vennad. Laps suudab piltlikult öeldes rääkida ühes kuus tunni ja teises 10 tunni eest. Kui siis saabub šokeeriv arve, muudan e-teeninduses mahud suuremaks. Aga kuna šokk on jõudnud ka lapseni, kes oma taskurahast luksuse lobiseda ise kinni maksab, siis üldjuhul on paar järgnevat kuud kontrolli all. Ehk siis rahalises väljenduses öelduna- ma maksan kõrgemate mahtude eest, mida reaalselt ära ei kasutata. Siis lähen ma jälle paketti näppima, muudan ta vastavaks reaalsetele väiksematele mahtudele- ja voila- paar kuu pärast maksan ma paketi mahte ületavate minutite ja sekundite eest jälle hingehinda. Ehk siis turult on puudu just see minule kõige paremini sobiv pakett "ära muretse, me ise jälgime su saldot ja reguleerime seda igal kuul nii, et maksaksid kõige soodsamat hinda...":)
Mulle ei meeldi see, et ma pean seda kogu aeg haldma, jälgima, muretsema ning mõtlema. Ja kui ma mõtlen, et varsti antakse mulle vabadus mängida seda vahvat mängu ka elektriga, siis ... ma tahaks olla mõtlemis- ja vastutusvõimetu valikuvabaduseta inimene. Ausalt.
Aga järgnevalt siis pakettide võrdlused.
EMT tulba 2 numbrit on pakett + pakutav soodustus nooreks ja kliendiks olemise eest, ehk siis reaalne maht mida selle raha eest saab.
Minu praeguste KESKMISTE mahtudega osutus soodsamaks Tele 2 nutipakett. Tuleb välja, et limiitide ületamise eest juurdemaksmine tuleb soodsam, kui nö suuremate mahtude omamine.
Ja ma üritan nüüd välja mõelda, kus on siin konks või on päriselt ka 2 x odavam helistada Tele 2 võrgus.
Ma ei tea, kas mu pea ümber on roosad, rohelised või indigovärvi tulukesed- aga üsna tihti on mul tunne, et olen teiselt planeedilt...
Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata.
See ongi eesmärk.
reede, 14. september 2012
Tellimine:
Postituse kommentaarid
(
Atom
)
Ma vahetasin aasta tagasi sarnaste arvutuste tulemusena võrku. Aga peatselt kolin tagasi. Sest soodsam hind tähendab igakuist segadust (ja kahjuks ka sigadust) arvetega, igakuist esinduse ukse mitmekordset nühkimist ja kraapimist, tundidepikkusi kõnesid klienditeenindusse. Kirju, kus konkreetselt esitatud küsimustele vastatakse umbmääraselt.
VastaKustutaSee kõik ei kaalu üles mõneeurost hinnavõitu.
Jäin vist hiljaks aga palun: http://pk.konkurentsiamet.ee/scm.php
VastaKustutaOle sa tänatud! Seda ma tegelikult otsisingi, aga ju siis ei suutnud õiget märksõna välja mõelda, et see nö välja tuleks.
Kustutano Tele2st rääkides ütlen, et mul ei ole 10+ aasta jooksul arvetega küll probleeme olnud. leviga ka mitte (alati on kohti, kus üks operaator levib paremini kui teine).
VastaKustutaMa ühinen PilleRiiniga, kuigi olen tele2 klient vähem aega olnud. aga tunduvalt odavam on. ja ma olen mitu korda emtile maksnud kordi rohkem,kui reaalne kasutus-just nende nn miinimumarvete tõttu(hetkel vist on teine nimi sel asjal neil)
VastaKustutamiskipärast ei lase wp blogijal oma tunnust jätta-olen kohalik.wordpress.com