Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 7. mai 2019

#MidaÕhtuksSüüaTeha Pohla- Kartulivorm.

Retsept on pärit internetist. Olen teinud seda nii täiesti tooretest komponentidest (toores liha, kartul) kui ka allpool kirjeldatud viisil. Toore kartuli puhul peab arvestama, et valmimisaeg on pikem
Soovitan kõik komponendid viilutada õhukesteks viiludeks, siis toimub valmimine argiõhtule sobivalt kiiresti )

Kui sul mingil veidral kombel pole kodus pohli, siis sobib kevadel nt rabarber või midagi muud hapukat

Pohla - kartulivorm

Pane ahi sooja

Lõigu sealiha ribadeks ja prae pannil kergelt mõlemalt poolt läbi.
Seni kuni küpseb, haki ära sibul
Maitsesta liha soola ja pipraga. Kalla liharibad ahjuvormi põhja.

Pane pannile törts õli ja sibulad.
Kui kasutad moosi asemel marju- pohli, jõhvikaid, õunu, rabarberit... kuumuta neid koos sibulaga

Hauta, kuni sibulad on poolpehmed. Viiluta seni kartulid
Poolpehmetele sibulatele lisa suurem lusikatäis pruuni suhkrut, sega, lase suhkrul sulada
Kalla juurde törts balsamicot, sega. Maitse
Kalla sibulad liha peale.

Vajadusel loputa pann üle ja loputusvesi kalla ahjuvormi.
kalla pannile viilutatud kartulid. Hauta vähese veega ca 5-7 min, kuni kartul on poolpehme

Ahjuvormi, sibulate peale pane suhkruvaba pohlamoosi
Moosi peale kalla kartulid ning jaga nad ühtlaseks kihiks.
Kartulikiht kata majoneesiga

Küpseta ahjus 180 C ca 20 min, kuni kartul on pehme.


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!