Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 4. mai 2019

#midaÕhtuksSüüaTeha Kodujuustupirukas

Ei, sellest ei ole saanud toidublogi. Aga mul on enda jaoks vaja meeldetuletuseks kirja panna oma lemmikahjutoiduretseptid.

Mida vähegi võimalik, teen ma ahjus, kuna ma ei viitsi pliita taga passida. Ahi annab vähemalt pool tundi vaba aega trenniks, meigieemalduseks, laulmiseks., kassiga suhtlemiseks.. ja kütab toa soojaks. Mis Eesti suvede puhul pole just väheoluline.


Retsepti autor ma pole, leitud kusagilt internetist.
Kogus 2-le.

Kodujuustupirukas
Pane ahi sooja
sulata mikrokas ca 100 g võid

Klopi segamini 3 muna
Sega sisse 300 g kodujuustu
ca 100 g riivjuustu
4 spl hapukoort
1 dl jahu
ja nirista sisse sulavõi
Maitsesta soola ja pipraga

Kalla segu ahjuvormi. Riputa üle riivjuustuga
Küpseta 200C 30-40 minutit


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!