Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 21. jaanuar 2019

Kartulikeedumuusika

Millise muusika järgi teie tantsite seni, kuni toit valmib?

Mul on praegu soft Ladina periood. Ehk siis meloodiline ja ma pean saama kaasa laulda.
Kui kellelgi on häid soovitusi, mida veel listi lisada, siis olen tänulik.


Praegu on Guantanamera. Mulle meeldib Zuccero versioon
Save the last dance for me
Sway
Pasadena (Maywodi versioon)
Spanish Eyes
La paloma Adel
Cielito Lindo


Kui keegi suudaks mulle välja otsida originaali väidetavast Itaalia rahvaviisist Tiki. tiki Tak mu süda tuksub, tiki tiki tak ta laul meid kutsub... 
siis ma oleks väga tänulik

#bridgetjonesbaby kui kurvastavalt koledaks lõigatud Renee paneb endasse armuma
Patrick Dempsey!!!!!!, Colin Firthi !!!! Ja Hugh Granti !!!... kas see tähendab et mul on veel lootust .... :)

13 kommentaari :

  1. Oo Indigo, see on püha teema! Ja kui periooditi muusikamaitse muutubki, siis kartulikeedumuusika on minul juba mitu aastat paigas. Jõululõunat ja vana-aastaõhtu söömaajaks kokates on Sting orkestriga (alates selle plaadi väljaandmisest, sobis nii Viljandisse ja eelmisse abiellu ja jätkab siin Tallinnaski), kergemaid õhtusööke valmistades on on mul abis A-ha poisid (seni leppisin youtube´iga, aga just eile vedisin poest vinüüli koju, ise olen nüüd roosa ja rõõmus) ja Hiiumaa keramajas aitab mul süüa teha Michael Buble plaadiga "Call Me Irresponsible". See viimane peab mängima nii valjusti, et metssead ruiates naaberkülla kablutavad ja majaseinad värisevad. Mõlemas kohas on mul oma lemmikkulbid ka, mida mikrina kasutan.
    Ilusat elu!

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. see pole see laul :(
      minu laul on Maria Listra esituses nt ja Pioneeride Palee poistekoor on ka seda laulnud

      Kustuta
    2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
    3. LInda laul oligi see, mida ma otsisin!!!

      Kustuta
  3. Originaali ei leidnud, aga omaaegne Harri Vasara esitus oli minu noorusajal väga populaarne. https://www.youtube.com/watch?v=ik-CS91Q1Zc

    VastaKustuta
  4. Ma võin soovitada napakaid laule :)
    https://youtu.be/hc2TLJFKazs

    VastaKustuta
  5. Ja see ehk ka sobiks https://youtu.be/EZN2y-bJ-kQ

    VastaKustuta
  6. Ma pigem loen söögitegemise vahele, blogisid jms. Muusika kuulamine väsitab mind reeglina päris ruttu ära.

    VastaKustuta
  7. Minumelest on Eesti parim kokasaade Plekktrumm. Soodustab söögitegemise juures mittekiirustamist ja muudab 45 min prep-time vägagi nauditavaks. Kursjuures kui on oht et midagi ekraanile pritsib, siis saab ka ainult heliga väga hästi toime.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!