Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 10. september 2018

Ega meil mingi e-riik siin pole

Hästi tsill on olla.
Töömuresid pole. 
Ei meile ei kõnesid ei muresid.
Autot pole, arvutit pole. 

Algul polnud telefoni ka, sest iseteenindusest ei õnnestunud lepingut sõlmida.
Ega meil siin mingi e- riik pole. Kui tahad teliale raha maksta, siis tuleb esindusse kohale tulla...
Lõpuks viitsisin, sest totaalne netipaast oli rohkem, kui suutsin taluda.

Käin metsas. Vaatan napakaid romantilisi komöödiaid, taskurätipakk kõrval. Ja tunnen esimest korda, et ma tõepoolest puhkan.
Koduperenaise roll sobib mulle. Seda peakski järgmise karjäärivalikuna kaaluma. Kahjuks pole mul nii pikka puhkust, et jõuda äratundmiseni, kas mul tõesti hakkaks ühel päeval ka igav...

Ka poodi ei viitsi minna. Mingid aastad tagasi sai proovitud e-poode. Nüüd tundus uueks katseks olevat sobivaim aeg.
Esimene katse. e-coop
Olles sisestanud oma ligi 50 toodet, sain vastuse. 
Kahjuks on tegemist tehniliste probleemidega ja tellimust pole võimalik vastu võtta.
Vandusin.

Ja andsin järgmise võimaluse e- prismale. Etteruttavalt võib öelda, et e- prisma valik on parim. Minu meelest ja minu maitse järgi. Kõik mis tahtsin, oli olemas.
Olles taas sisestanud oma 50 toodet, selgus et...
tellimus on minuni võimalik toimetada 4 päeva pärast...!!
KUI raske oleks selle info edastamine ENNE tellimuse sisestamist..???
Vandusin.

Nüüd oli asi juba põhimõttes. Järgmise võimaluse sai e- selver. Kuna mul oli endiselt coopi list kõrval, siis oli hea ja turvaline näha, et kõik kaubad olid selveris  ca 10 senti kallimad. Kurb oli see, et pooled jäätised ja või jäid ostmata, sest neid lihtsalt e- selveris ei müüda (kusjuures päris poes minu mälu järgi on..)
Ja vedas... 
Tellimus võeti vastu ja kaup lubati tuua järgmise päeva õhtuks.

Natuke ikka on e- riik.. :)

1 kommentaar :

  1. Miks neli? Kas neil on nii palju tellimusi? Ma olen küll kiiremini saanud Prismast oma kauba kätte. Äkki mõni artikkel oli laost puudu vms.
    Ma tahaks coopi proovida, et telliks koju. Nad nüüd kärutavad isegi meie auulis aga siiani pole olnud nii palju soove, et korraga tellimust teha (ilma kulleritasuta). Kuidagi mugavam on olnud korraks poest läbi sõita.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!