Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 15. juuni 2017

Reklaamiklubi 11 Ma tahan lihtsalt kiita

Mõni aeg tagasi kirjutasin ma Maanteeameti poolt korraldatud sujuvast lubadevahetusprotsessist. Imed jätkusid. Kuu hiljem sain uue kirja: teil hakkab lõppema tehnoülevaatus.
Kui ma lisan siia juurde, et viimase 20 aastaga on eestimaalased hakanud kasutama helkureid ja turvavööd, siis,.,..

Suur kummardus ja kiidusõnad. Väga tubli töö!



Eile sain reklaampostituse. Üldiselt ma neid ei vaata, aga kuna selle kuju ja kujundus olid omamoodi, voltisin lahti. See oli Viljandi linna reklaam. Kuhu minna, kus süüa, kaart. Soovitused.
Konkreetsed inimesed, kes on nõus juhendama.
Ja mis veel oluline- kuidas tulla Viljandisse ühistranspordiga. Aastaga 2014 võrreldes on elu läinud kõvasti paremaks. 
No nii super, et super.

PS. Mul on plaanis paari nädala pärast Võrru minna. Nii et kallid võrulased, ootan huviga!!! :)

3 kommentaari :

  1. Kui veel prügiveo firma ka meeldetuletusi saadaks, mis päeval konteiner väravasse tirida (mul käib kord kahes kuus - kes see jõuab jälgida, eks), oleks elu täitsa lill.

    VastaKustuta
  2. See siis ilmselt firmas kinni, meie prügivedaja saadabki meeldetuletusi.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!