Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 8. veebruar 2014

iluelu

Kas see, et ma üritan oma juukseid kuidagi kohevamaks saada, on nii kaheksakümnendad? Või mis on see põhjus, miks absoluutselt kõik minu elus kohatud juuksurid üritavad mu kiharaid vastu pead suruda?

2 kommentaari :

  1. Haa, mul on just täpselt vastupidine probleem :-)

    VastaKustuta
  2. I feel your pain. Pärast 30 aastat kestnud otsinguid olen viimaks suutnud leida juuksuri, kellel ei kannata ületamatu kinnisidee käes: a) lõigata kõik vähegi pikemad juuksed lühikeseks ja b) suruda need lühikeseks nüsitud karvad seejärel vastu pead.
    Kohevad juuksed on ilusad ja mulle meeldivad ning 80ndad on niikuinii tagasi. Vaata kasvõi, mis riideid nad naistele müüvad...

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!