Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 8. juuni 2011

Aias sadas saia

Kohutav krabin ja rabistamine toimus järsku akna taga.
Ülemisel korrusel elav jõmpsikas viskas aknast välja suure paki vorsti.

Tea, mis teema selle vorstiga on? Inimesed nälgivad ja kusagil kallatakse metsa alla salaamit ja kusagil pillub laps liha aknast välja?

Kaks viilu täissuitsuvorsti jäid minu aknakarniisile pidama.
Möödus vast minut.
Kui hiiglasuur karjuv valge kajakas lendas põmpsti vastu mu klaasi. Mind tigedalt põrnitsedes haaras kaasa ühe viilu vorsti.
Õhtuks oli ka teine viil kadunud.

1 kommentaar :

  1. Mul siin kahel pool ridakat viiekordsed majad ja üks päev viskas ühest majast mingi teismeline tüdruk leivaviile välja ja siis naiskojamees, nimetagem teda nii, võttis akna all valjult sõna. Kohe pikalt ja laialt rääkis nälgivatest lastest jms ja ma mõtlesin kohe, et tglt ikka hea, et keegi ikka tähelepanu sellistele asjadele pöörab. Ei teagi täpselt, kui palju too tüdruk viilakaid alla loopis, aga peaasi, et ikka keegi märkab.... Aga et vorsti isegi visatakse, see on küll minu jaoks midagi uut...
    Mae
    NB! Ausõna ei taha mingi anonüümik olla, aga kuna mul viimasel ajal ei lase enda nime alt kommenteerida, siis mis teha...

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!