Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 25. märts 2011

Kus Päike elab?

Teeme kõigepealt klaariks faktid. Narva asub Tallinnast vaadates idas ja Tartu kagus. Päike tõuseb idast ning loojub läände, eks?
Miks siis hommmikul Narva /Tartusse sõites ning õhtul sealt tagasi tulles paistab mõlemal trajektooril päike täpselt silma??

1 kommentaar :

  1. See on täpselt nagu tuulegagi. Lähed ja tuul on vastu. Mõtled, et tagasitee on palju lihtsam ja kergem, aga võta näpust. Ikka on tuul vastu.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!