Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 13. juuli 2010

Welcome to Estonia

Pool aastat on möödunud, kui Okia blogis algatati Eesti maine parendamise kampaania. Palja tilliga poiss on endiselt esilehel- aga edasi- FANTASTILINE ! Eesti inimesed, te olete superfotograafid!!

Keegi võiks nüüd Estonia lehe samuti ette võtta ning kel fotograafiaks silma-kätt, võtke osa ka Wikipedia palvest.
Tundub, et fotograafia ongi Eesti Nokia:)

1 kommentaar :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!