Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 15. juuli 2010

Reklaamiklubi. Reklaam ja mina,

Kuumaga on ajud nii pehmed, et igasugu "väga olulised" teemad tulevad pähe. Üritan meenutada, kas on olemas head reklaami, mis ka mõjuks.
Mulle väga meeldis Rakvere "mis teeb eesti naise tugevaks" ja praegune Atria lihade reklaam-see kus jumal käsib grillima minna. Aga grillimiseks liha ostes ostan ikkagi mingist patriotismist lähtudes väikeste lihatööstuste - Saaremaa, Oskari jne tooteid. Kuigi nad pole ammu enam väikesed.
Mulle väga meeldivad Rimi reklaamid, aga selleks, et ma sinna poodi läheks peaks peale maksma- sortiment pole see, mis vaja.
Ma olin naerust kõveras vaadates Heinekeni reklaami- teate küll, kus naine ja mees viivad sõbrad "garderoobidesse" varandust vaatama. Coca reklaamid on super head. Ja tegelikkuses ei joo ma kumbagi neist jookidest.

Mis mulle siis mõjuvad? Saku Ice Black- sõitsin läbi 2 poodi, et seda saada. Igasugu Poola pesupulbrireklaamid- ma ei väsi lootmast, et seekord on reklaamil õigus. Mina olen Barni... käsi tõuseb jälle ostma, et taaskord veenduda kui vastik see toode on... Ja Premia koonusejäätist ostan ilma igasugu reklaamita. Isegi pakend pole ju super-hüper.

Mida siis järeldada? Ma olen ilma huumorimeeleta. Ja mind viib reklaam poodi siis, kui näidatakse isuäratavat toodet ja sellega ei tehta nalja?:)

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!