Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 19. november 2009

Väikelinn Eesti

Üht minu hiljutist  postitust luges avaldamise päeval ca 5 korda(!) rohkem lugejaid kui loeb minu tavalist keskmist postitust. Kuigi mulle meeldiks ju mõelda, et põhjuseks oli minu üleöö paranenenud kirjutamisoskus, siis tegelikult oli põhjuseks, et postitus rääkis kahest inimesest, keda enamik blogijaid isiklikult tunnevad.

Blogs.station.ee andmetel on Eestis ca 17 000 blogi, millest aktiivselt igapäevaselt kasutatakse ca 2000. Mingil hetkel, kui oled poole aasta jooksul bloginud ja blog.tr pealehe üksipulgi pähe õppinud, hakkad otsima- kust ja mida veel lugeda. Esimene loogiline samm- vaadata läbi oma lemmikblogid- nende kirjutajate lemmikud ja lemmikute lemmikud.
Teine võimalus on läbi lapata blogilistid kuhu usinamad on kokku koondanud kas oma lemmikud, mis millegipärast blogrolli ei mahu või siis on koondumine toimunud teemade ja huvide põhjal. Sealt võib leida päris väärtuslikke pärleid, mis esilehele pidama pole jäänud- kuid väärivad tähelepanu ehk rohkemgi kui üldised lemmikud.Nagu Hundiulg oma blogis märgib on blogrolli lisamine pigem selline staatust-sõprust näitav zest, sest lihtsam ja mugavam on tegelikult koostada oma blogilist, kust lemmikuid ja vähemlemmikuid jälgida.
Kolmas võimalus on olla online blogs.station.ee-s. See lehekülg saab oma lugejad kätte küll ilmselt tänu ainult sellele, et koondab kõikvõimaliku statistikat ning ka äriblogisid. Igal juhul nö tavalisele lugejale see mõeldud pole, kui sul pole just aega 24/7 internetis passida.
Igaljuhul. Varem või hiljem saad aru, et aktiivsemad 2000 blogijat on omavahel seotud. Selline väike Facebook.

Kui ma mõni aeg tagasi nutsin, et keegi mind ei armasta ja FB jaoks olen liiga vana- siis täna võin raporteerida, et  mul on juba üle saja "sõbra" ning arv kasvab jõudsalt. Loomulikult- tegelikke sõpru on sellest hulgast vaid mõned. Enamik on lihtsalt tuttavad ja tuttavate tuttavad.
(Facebook saaks kindlasti palju tänulikke kasutajaid juurde, kui registreerimislehel oleks kohustus lisada kõik eelnevad perekonnanimed ning need ka otsingus välja tuleksid)
Suurem osa mu tuttavatest Facebookist on Tallinnast ning needasamad inimesed, kellega koos olen käinud  kuulamas ja innustunult koolitustel rääkimas kui lahe asi on Facebook. Juhul, kui elad Jõhvis, Põlvas või Haapsalus ning teed tööd, mis ei eelda päev läbi arvuti taga istumist- näiteks oled arst, tippjuht või müügiesindaja, siis suure tõenäosusega sind Facebookis pole. Ma pole Orkutiga veel väga tuttav, aga hakkasin mõtlema- huvitav, miks just Facebooki haibitakse? Esimese mulje põhjal mulle tundub, et suurem osa Eestist on pigem Orkutis? Kas sellepärast, et Facebookis on lihtsam teha firmale reklaami?
Mis seal salata- see on ju ka minu eesmärk. Kui firma mulle ei "maksaks", kas ma siis oleks Facebookiga liitunud? Kindlasti mitte.
Päris huvitav oleks näha Facebooki statistikat, kui palju inimesi on nö väljast- just needsamad Jõhvi ja Räpina inimesed, kes ei tööta turunduses, kommunikatsioonis ja koolitusfirmades? Hetkel tundub seal olevat küll konkreetne kinnine ring...


Et saada Netlog'i õnnelikuks liigeks, pead Sa lihtsalt jälgima täielikuse samme ja hulluks minema oma profiilil. Üldiselt, Sa võid muuta oma profiilil peaaegu kõike, mida soovid, ning luua just endale sobivat välimust

Väljavõte Facebooki statistikast:

Kommunistlikud riigid:
Estonia
Czech Republic
United Kingdom


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!