Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 18. november 2009

Targad inimesed palun aidake

Kas on võimalik ühendada Twitter Google Analyticsiga? Tahaks näha palju reaalselt loetakse, mitte end jälgijateks märkinute arvu:
Tänan ette, kui keegi viitsib vastata.

4 kommentaari :

  1. Ma olen üsna kindel, et ei saa sest
    a) kuidas sa loodaksid Twitteri lehele ise koodi lisada?
    b) Twitter juba kasutab GA'd ja mitut erinevat koodi lehele lisada ei saa/ei tohi.

    Lisaks ei annaks see inf eriti midagi sest ma usun, et enamus inimesi loeb Twitterit mingite teiste vahendite, mitte veebilehe enda vahendusel.

    VastaKustuta
  2. Seda kui palju reaalselt Sind jälgitakse, seda ei saa Sa küll kuidagi mööta. Nagu ka Aare eelpool mainis, siis kasutatakse väga palju erinevaid vahendeid säutsumiseks. Küll aga on Sul võimalik kõikidele Twitter'isse postitatud linkidele GA kood külge panna ja jälgida kui paljud Sinu veebile satuvad.

    Üks võimalus on ka see, et Sa võtad nt ühe kuu/nädala Twitter'ist tulnud trafficu ja analüüsid seda - mitu unikaalset külastajat, kui kaua on lehel, bouche rate jne.

    VastaKustuta
  3. http://www.twitalyzer.com/ See võib ka pisut abiks olla. Aga sama asja saad GA'st kätte.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!