Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 9. märts 2024

Enesekindlus . Pilvebaleriini lood vol16

Üleeile olin kindel, et koosolek algab kell 19. Tegin aega parajaks, et mitte liiga vara jõuda. Koosolek algas kell 18.

Eile sisestasin Google Mapsi Metsaääre asemel Mereääre. Ilus koht oli. Aga ca 60 km õigest kohast eemal...

Mida tänaseks?

  

2 kommentaari :

  1. Universumil on mingi Plaan.
    Eile oli mul kauaoodatud yrr, aga pidin muus asjas juba varem linna sõitma. Siis mõtsin, et lähen kohapeale aega parajaks tegema, mis see 55 minutit ikka on. Kohapeal osutus, et olen 5 min hiljaks jäänud. 😮

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kle, tundub siis et ongi 🙃 üks on juhus. Kaks muster...

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!