Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 26. detsember 2023

Vanakooli tee


Palju on kogunenud põnevaid segusid ja purusid. 

Mul on isegi fänsi teekann. Panen teepuru spetsiaalsesse sõelaga kopsikusse ja kannu valmis. 

Vee keema.

Ja midagi tuleb vahele. 

Hõikan mehele, et kallaku vesi peale. 

Mõne aja pärast lähen kööki. Teekopsik kannus. Kann kraanikausis. Ja kraanist kenasti külma vett täis lastud....

6 kommentaari :

  1. Meest kiitsid ikka, et ta su palve kenasti täitis? :)

    VastaKustuta
  2. Ma tahtsin sama asja teada, mis Kaur.

    VastaKustuta
  3. Oeh, ei imesta sugugi. Meestel on midagi mõtlemises kõvasti puudu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kommunikatsioon on tegelikutl alati kahepoolne :)

      Kustuta
    2. Möödamõtlemist võib mõista, aga pean silmas asjade ja olude mittemärkamist. Näiteks külmikust(kapist, sahtlist jne) ei leita mitte midagi kunagi üles, kuigi otsitav objekt on otse nina all. Toitu valmistades määritakse absoluutselt kõikvõimalikud anumad ja köögiriistad, kuigi võiks vabalt paari-kolmega hakkama saada. Kannuga vett keetes peab see pea ääreni täis olema, kuigi vaja on vaid kruusi jagu vett. Toidu ülejääkidest külmikus jäetakse lusikas-paar potti/kaussi, ei tea kelle jaoks! Etc etc etc

      Kustuta
    3. Anon, ega sa kogemata ühe (oma) mehe peal tehtud vaatlusi kogu soole ei üldista? Või on sul mingi peer-reviewed research ette näidata, et mehed ei oska vett keeta? :)

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!