Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 1. september 2021

Head koolide alustamist!

 


Ma pean vist twitterisse üle kolima ( on see veel alles?), jutud lähevad järjest lühemaks.


Mina: Mari, ma sain aru, et lähed tippi õppima?
Sõber ( 10 a minust noorem), kõrvalt: see on nüüd TTÜ
Mari: ei, ma lähen Taltechi õppima.


Ja rohkem polegi lisada :)

12 kommentaari :

  1. Traditsioonid peavad jääma ;)
    Peda muutumine Tallinna Ülikooliks läks kuidagi lihtsamalt, kui tippi muutumine TTÜks ja nüüd TalTech'iks.

    VastaKustuta
  2. Ma ei tea, ma ütlen siiani, et ma pedas õppisin :D

    VastaKustuta
  3. Ma alati: loen või kuulen TalTech, näen Tallegg

    VastaKustuta
  4. Mina olin, olen ja jään tipikaks:-) Selline pealkiri oli minu lõpuaktusel päeva "Tallinna Polütehnikul"

    VastaKustuta
  5. Ma arvan, et Taltechi üldtunnustatud hääldus võiks ikka olla "tipp", justkui Circle K üldtunnustatud hääldus on "statokas". Eesti keel juba on selline raske.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pole iial kuulnud, et keegi ütleks "statokas". Statoil, jah, niimoodi see Circle K hääldus eesti keeles on.

      Aga see äkki on regionaalne erinevus, näiteks ma olen kuulnud, et põhjaeestlased ütlevad K-rauta kohta "koo-rauda" ja see on nii naljakas, et ma esimene kord pidin end surnuks naerma. Joke's on me, ma kirjutan ise kogu aeg Helsinki (ja ei suuda meeles pidada, et eesti keeles see nii ei käi).

      Kustuta
    2. Statikas. Just, "statikas".
      Tunnistan süüd: olen ka ise sel moel keelt narrinud.

      Kustuta
    3. Täiesti tõsi. Ma hääldan samuti ;) tankisin Statoilis, seejärel sain EMT kõne, et läheksin Hansapanga ;)

      Eriti keeruline on noorusaja kohtadega. Viies kool, Suvi ja vana Ugala. Ammu on uued nimed ja kohad.

      Kustuta
    4. Ekraani pood müüb nüüd pirukaid ja Kodutarve samuti.

      Kustuta
    5. Mina sõidan statti :D (kui muud pole) ja käin Kaa-rautas.
      Erialaselt ajas juhtme sassi see kui nõelkudumisest (nålbinding) sai järsku (erialase terminoloogiakomisjoni soovitusel vist) aasnõelumine. Siiani Liit pakub kursust nõelkudumisest, aga Viljandi-koolkond kutsub seda juba uue nimega. Kas alati peab muutma :D

      Kustuta
  6. Kes need seal vees on? ma ei viitsi prille ette panna.
    soodoma

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!