Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 2. märts 2020

Nipp lastevanematele

Mu kergliiklusteel on palju vanemaid kärudega. Ja ikka lapsed nutavad. Kas on lutt suust välja tulnud või palav või külm ...

Kõnnin. Minu ees emme käruga. Laps karjub kui ratta peal. Ema kohendab pisut ja hakkab kõva selge ja heleda häälega laulma
 .. ei see kõik tee uhkeks Pipit...
Minu hämminguks katkeb nutt . Ja lapsuke jääbki vait.


Ma olen siiralt imestunud. Ma oma meelest laulan päris normaalselt. Kui mu laps oli väike, siis üritasin samuti talle laulda, misjärel titt röökis meeleheitlikult. Ja esimeste sõnade hulgas õppis ära lause: emme, ära laula.. !!

Vale laul ? Ei  mingit alleaad.. pipi ruulib ;)

6 kommentaari :

  1. See on tegelikult nii kurb, kui inimene ei saa teha midagi, mis talle rõõmu toob, näiteks laulda. Mulle ütles esimeses klassis üks klassiõde, et ma laulan koledasti, ja pärast seda on ainult mu koer mu lauluhäält kuulnud, laulan ainult omaette. :D

    VastaKustuta
  2. Mul ka üks laps resoluutselt käratas "issi ära laula" :)

    Nüüd on ta vanem ja veidi delikaatsem.

    VastaKustuta
  3. jaa, see et lastele ei meeldi, kui nende vanemad laulavad, on nii levinud. ma olen kuulnud intekaid kuulsate lauljatega ja isegi nende lapsed ei taha nende laulu kuulata.
    kuid mu mälu järgi hakkas mu lapsel see vastumeelsus millelgi suuremas vanuses, sest ma mäletan, et ma julgustasin lapse isa lapsele laulma. mu eks oli kasvanud nii, et tema ema ei tahtnud, et ta laulaks ja siis ta häbenes. minuarvates on kõigi inimeste inimõigus laulda ja nii mu lapse isa uuesti laulma hakkaski. mina olen alati laulda armastanud, aga mingi hetk juba vanemana ma igas seltskonnas enam ei julge. ma arvan, et mu laps oli ikka suurem, kui ta mu laulmist enam ei kannatanud.

    VastaKustuta
  4. üks sõbranna käis kunagi kamba teiste eestlastega Soomes maasikaid korjamas, nad olid seal maasikafarmis koos poolakatega ja esimene lause, mis poolakad eesti keeles ära õppinud, oli "ära laula".

    VastaKustuta
  5. Ma mõtlesin, et ma olen üksi oma laulu-traumaga (kuidas isa käratas minule-väikelapsele, et kas saab ükskord vaikust), aga tuleb välja, et see on mingi üldine asi. Mulle küll meeldib, kui lauldakse. Isegi siis, kui viisi ei peeta. See näitab, et inimene on lahkes meeleolus ja tema seltskonnas võib (laulmise ajal) turvaliselt olla. Laulev inimene reeglina ei ole kurjas meeleolus.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!