Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 10. mai 2018

Täiesti ebainimlik

Silitasin kassi ja mõtlesin, et ta on ikka täiesti ebainimlikult pehme.


Ja siis sain aru, et nii ju peabki.
Ta ju ongi ebainimlik....

:)

1 kommentaar :

  1. Tunnen kiusatust just siis "kass karjub ebainimliku häälega" öelda, kui ta karjub tõtt-öelda just inimese häälega. (Kaklevad kassid teevad vahel tite häält.)

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!