Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 19. mai 2017

Suure linna tuled

Hotellis ööbimine. See tundub imelihtne. Isegi meeldiv: keegi teeb su voodi ära, koristab. Pehmed tekid ja padjad...
aga ära lase end sellest illusioonist eksitada.

Esimene väljakutse ootab sind tuppa sisenemisel.
Olime mehega hotellis, tema toas, dušši all ja mina väljas mingeid asju ajamas. Tulen tagasi, Uksekaart ei tööta. Proovin nii. Proovin naa.
Ei midagi.
Koputamine tundus mõttetu, kuna teadsin, et ta on dušši all.
Helistasin.
Jah ütleb mees, kohe teen ukse lahti.
Ootan. Ei midagi.
Varsti tuleb kõne mehelt- kus sa oled?!
Olen ukse taga...eeemm... valel korrusel :) :)


Tuppa saades ootab järgmine väljakutse. Ma nimelt kuulun nende väheste inimeste hulka maailmas, kellele ei meeldi, kui  toas puhub külm tuul, mis paneb su juuksed hõljuma. Ehk siis - kuidas lülitada välja kliimaseade.
Üldjuhul on seal lakooniline joonis. Ja üldjuhul see joonis mind ei aita.  Isegi, kui võtan kaardi seinast ja lülitan välja nn elektri. Keeran soojuse maksimumi peale ja üritan vaigistada puhureid. Külmetan ma alati hotellides.


Viimatises hotellis lisandus veel üks atraktsioon. Geniaalne disainer oli integreerinud kliimaseadme paneeli ka aknaruloode juhtimispuldi. Õige ka. Kas oleks loogilisemat kohta: kui tahad soojust maha või juurde keerata, siis ilmselgelt tekib sul ka mõte rulood alla lasta või need üles tõmmata.
Oeh.

Aga läheks siis kuuma dušši alla.  Kui kliimaseadmel on juhend, millest minusugune aeglasema taibuga inimene aru ei saa. Siis duširuumis pole ka juhendit. Järgneb pooltund saamaks aru. Kuidas ja kust tuleb soe vesi. Milline nupuke lülitab sisse kraani ja milline dušši. Kuidas reguleerida veesurvet. Väga avardav ning arendav :)  Duššiall käimisest surmväsinud, võtad järgmiseks ette teleka. No see peaks isegi minusugusele olema jõukohane? Nupp- off ja on?
Unista edasi :) Nupp  " on" avab sulle laia valiku hotelli reklaame, interneti ja ilmselt seal kusagil menüüs on ka võimalus jõuda telepildini.

Vajutad voodi kõrval olevast lülitist tuled kustu. Veeretad end teisele voodipoolele, et kustutada ka sealsed tuled.
Ja siis tõused voodist, et minna esikusse kustutama viimast tuld...:)



11 kommentaari :

  1. Vastused
    1. Tead, vahet pole. Ma olen selline pikema taibuga iniemne :)

      Kustuta
    2. See on pea igas hotellis ja süsteemid on erinevad ka veel. Saad ühega enam-vähem joonele ja siis hoppaaa, uus katsumus :D

      Kustuta
  2. Appi kui tuttav kirjeldus :D Mul on reisimiseks kohvris alati sokid, sest ma ei oska kliimaseadet kasutada.
    Ja siis veel see, et kui ma ust ketti ei pane, kas siis keegi sisse ei tule (liiga palju krimkasid, ma tean) aga kui ma panen ketti ja magama jään ning tuletõrjesignaali ei kuule, kuidas nad mind siis päästavad? :D

    VastaKustuta
  3. Miks te receptionist abi ei küsi :) Telefonil lihtsalt 0 vajutada, on tavaliselt reception ja tuleks keegi sätiks asjad sobivaks. Välja arvatud see esikutule kustutamine magama minekul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. khm. Miks see viimane on välja arvatud...:) :) ? See oleks ju just hea.
      järgmisel korral, ma luban, küsin abi.

      Kustuta
  4. Mina küsisin retseptsioonist abi ja asi päädis toa vahetusega. Ei mingit juhendamist ega parandamist. Oleksin parem helistamata jätnud, jalad padja sisse mähkinud ja magama jäänud. :D

    VastaKustuta
  5. Mina küll ei küsiks, iial! :D

    VastaKustuta
  6. Minu vihavaenlased on hotellitubade lauad. Neil on enamasti klaasist või muust läikematerjalist kate. Mille peal arvuti hiir jonnima hakkab. Aga hotellis käiakse ju tööl (eks?) ja arvutit-hiirt on vaja. Ma siis otsin kusagilt mõne vähem läikiva reklaam-lehe ja panen alla, aga tüütu on.

    USA hotellides on voodid liiga pehmed ja need tehakse üles mingil viisil, et enne uinumist peab tükk aega tekki kusagil lahti sikutama. Reisifoorumites on selle kohta pikad teemad ja teooriad.

    #firstworldproblems ftw

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!