Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 7. detsember 2016

Paranoiatest

Kui istud laua taga koos inimesega, kes aitab vägagi kritiseerida, hukka mõista ja siiralt pahaks panna nähtusi ja asju, mille peamiseks põhjustajaks ja süüdlaseks oled pidanud just seda inimest.

Kas ta siiralt ei saagi aru, et see on temast põhjustatud.
Kas ehk oled siiani täiesti valesti aru saanud ja süütut inimest hukka mõistnud ja alusetult süüdistanud.
Või on see hoopis kavalus. Parim kaitse on rünnak ja näiline nõustumine?

1 kommentaar :

  1. see kolmas variant eeldab suuresti diagnoosi. ilma on suht raske nii kaval olla. mõtlen mina.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!