Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 8. aprill 2014

# 6 tee rõõmule

#6 soovide täitumine

Ma pean selle natuke pikemalt lahti kirjutama. Firmas, kus ma töötan, otsime parasjagu uusi töötajaid ning protsess käib suhteliselt nii- kas keegi tunneb kedagi, kes võiks siia sobida... ehk siis, töötame läbi tutvusringkonna.
Veeretan siis ühel madalhetkel mõtet, et miks kunagi mitte ükski minu sõber kusagil ei mõtle, et... oo, siia sobiks just minusugune tüüp, teeks talle ühe megaägeda pakkumise...

No vot. Ja eelmisel nädalal. Saan esiti linkedinis kutse ja seejärel telefonikõne inimestelt minevikust.
Mõlemad on kaugest minevikust.
See oli üllatav. Oli rõõmus. Oli ootamatu.

Üks neist osutus ahvatlevaks pakkumiseks teha koos võrkturundust :)... Aga, päriselt ka, ma pole tõesti pettunud. Sest seda inimest oli nii äge näha.
Teise eesmärki ma veel ei tea.
Ja see polegi oluline. Mõte loeb.

Ning soovid lähevad täide. Lihtsalt täpsemalt peab sõnastama:)

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!