Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 20. märts 2014

Kõik peab olema õigesti

Nüüd

Enne
No kas pole tore, mõtlesin väga kurvalt; nähes, et mu lemmiksink on saanud uue, maakeelse pakendi.
Võimalik, et selle otsuse taga on omanikud, kes paaniliselt kardavad eristuda ning oma toodet konkurentsivõimelisemaks muuta.

Aga mu sisetunne ütleb, et otsuse taga on pigem usin ametnik või mõni tähelepanelik tarbija- Postimehe huumorirubriigi "Lugeja küsib" patsient.

Meenus lugu kommivabrikust, kus hoolitsev tarbija pöördus murega, et kiisu pilt šokolaadipakendil võib tekitada valearusaama toote sobivusest kassidele või hoidku-jumal, nagu toode olekski tehtud kassipoegadest...

Kahju on.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!