Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 7. detsember 2012

Maailmalõpp tuleb kindlasti

Mis kummaline hommik,

Õhtul on jõulupidu. Mõtlesin, et otsin riided välja, ehk tahavad veel triikimist või midagi. Ja üllatus: pluus on kadunud. Lihtsalt õhku haihtunud. Ma olen kõik mõeldavad ja mõeldamatud kohad läbi otsinud- ja netu. Uskumatu.

Avan siis arvuti ning selgub, et ma ei saa oma FB kontole enam ligi: väidetavalt on mu arvuti või browser muutunud. Aga pole ju!!! Kui ma just hulluks pole läinud, siis peaks olema seesama arvuti, mis eile õhtul. Parool olevat vale ning turvakood,  mis peaks  telefonile saabuma, lihtsalt ei saabu. Müstika.

Siis selgub, et fotod, mida olen üritanud telefoni  kaudu arvutisse saata, on samuti kosmosesse lennanud. Pole neid ka  "saadetud" meilide kaustas. Kadunud.



Postkastis on kiri geni meeskonnalt, kes teatab, et kuna nad ühinesid MyHeritage keskkonnaga, siis minu eluaegsest kontost saab 5 aastane. Milline rõõm... Ning kompensatsiooniks saan kasutada MH suurepärast otsingusüsteemi. 
Leht tervitab mind vene keeles. Loomulikult, me oleme ju Ida-Euroopa, NSVL, karud tänaval ja karvamütsid peas... sätin lehe ingliskeelseks- eesti keelt valikus muidugi pole. Proovin paari nimega. No tõepooest "suurepärane": süsteem ignoreerib südamerahus sisestatud eesnimesid- mis vahet seal, kas Alfred või Elfride, eks- ja pakub vasteks sadade kaupa võõraste nimedega ameeriklasi. Tänan.

Jään põnevusega ootama, mida tänane päev veel toob.

2 kommentaari :

  1. Mõtlesin, et ainult minu arvuti pirtsutab. Näiteks nõuab kõiki paroole, kuhu ma tavaliselt automaatselt sisse olen saanud.

    VastaKustuta
  2. Sama siin. Arvuti on tänasel avamisel puhtjuhuslikult unustanud kõik salvestatud paroolid.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!