Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 13. september 2010

Moodsad mängud

Minu vanemad mängisid kulli. Mina mängisin lätsu. Nüüd on sellest mängust saanud zombi....
Hendrik on zombi!! Aaaaa... Kevin on zombi.

Kaks lasteaiapoissi vahivad taevasse. Lennuk lendab üle nende.
Jõmm 1 sirutab käe taevasse: Näe lennuk. Pommitame alla. Seal on terroristid.
Jõmm 2 nõustub rõõmsalt ning sirutab samuti. Pommitame jah. Mul on laser.

Kaks hallipäist vanaprouat saavad kepikõnni rajal kokku. Jällenägemisrõõmust piisavalt kaisutatud, otsustatakse, et on aeg hinge tõmmata. Istutakse pingile, kus üks daamidest tõmbab välja oma huippu moodsa nutitelefoni ning asub sõbrannale seletama, kuidas sammulugejat seadistada.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!