Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 14. oktoober 2023

Raha

Saates öeldi, et raha läheb välja, kui rahakott on köögilaual. Mina tean, et läheb ära siis, kui on põrandal. 

Kas kehtib see, mida teadis minu vanarahvas või see, mida teadis teine vanarahvas?



7 kommentaari :

  1. Raha läheb välja kui seda internetipangas laiali kanda ;)

    VastaKustuta
  2. Mhmm, tahtsin sama öelda, et raha läheb rahakotist kassas välja. Kui ununes koju köögilauale või põrandale, on kõik siiski hästi ja ei saa see raha kuskile minna 🤓

    VastaKustuta
  3. Pean pingsalt mõtlema, millal viimati sularaha puudutasin. Numbrid pangaarvuti mälus muutuvad kui kaarti kuskil piuksutan või ülekanded juhtuvad. Ajad muutuvad, vanarahva ütlemised vaja ajakohastada, järgmise põlve noored ehk ei teagi misasi sualraha on.

    VastaKustuta
  4. ma olen kuulnud hoopis sellist ebausku, et käekott on see, mis ei tohi maas olla, siis jääb vaeseks.

    sellest, mida aga teatriinimesed kõik usuvad, ei jõua rääkidagi. nt kui tekst/osaraamat maha kukub, ei tohi seda niisama üles võtta, peab enne peale istuma.

    VastaKustuta
  5. Usun, et raha läheb välja kui tal on lips ees ja huuled värvitud.

    VastaKustuta
  6. Käekotti, milles rahakott, ei tohi põrandale panna. Jalanõusid ei tohi lauale panna.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!