Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 9. oktoober 2023

Mina ja robot

Näitusel seisis seina ääres suur uhke masin.  Kirjad peal andsid teada, et masin pakub kohvi. Hinnaga umbes 5 eurot. Imetlesin. Ühtäkki hakkas masin tööle. Rõõmustasin. Nii nagu elav tuli või voolav vesi on ka töötegemist ülimalt nauditav vaadata. Kiitsin robotit ja üritasin filmida. Ühtäkki teatas robot et mu kohv on valmis.

Segaduses vastasin ringi. Ma olin täiesti üksi. Robot oli minu jaoks valmistanud tasuta tassi kohvi. Nii tore kui sinu sõbralikkusele vastatakse kingiga :)



5 kommentaari :

  1. Rotermannis on kokteile tegev ja jagav robot. Väga äge. Ta tujusid ma küll ei tea...

    VastaKustuta
  2. Vastused
    1. Tundub et mitte, st minult pole maha läinud

      Kustuta
    2. Äkki sedavõrd kaval, et ootab kuu aega ja lisab siis protsendi juurde :D

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!