Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 28. märts 2012

Pilvebaleriini lood 9, Rehvid

Mulle ei meeldi hilineda. Tavaliselt sätin minekud nii, et pigem jääb aega ootamiseks ja passimiseks. Kuid viimasel ajal on mul Tallinna liikluse arvestamisega raskusi. Ikka kulub aega rohkem kui tavaliselt (loe: arvestatud). Seega olen väga rahul, kui jõuan rehvivahetusse isegi kaks minutit varem, kui kokku lepitud.

Mina, helbeke, hõljun rahulolevalt leti juurde
- Tere, tulin rehve vahetama. Auto numbriga see ja see.
Noormees tuhlab arvutis ja vastab: Pole.
-Mis mõttes pole? Olen firmast X, vaadake selle järgi.
-Jah, firmale X on tõepoolest bronnitud aeg täna kell üks.
-No vot, see ongi minu aeg- täna kell üks, rõõmustan.
-See auto on juba kohal ja boksis, sellel juba vahetatakse rehve ning number on ka teine, on kutt nõutu.
-Kuidas siis nii, hädaldan mina, ma ju ise helistasin eelmisel nädalal ja panin aja kinni Peterburi maantee rehvivahetuses.
-Haa. Ütleb mees. Meil siin on Tartu maantee.


Rehvid vahetatud, sõidan rõõmsalt kodu poole. Telefon heliseb.
Tere, helistame teile rehvivahetusest. Kas saaksite, palun, tagasi sõita, me unustasime kogemata ühe rehvi teile pagasnikusse tõsta....

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!