Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 22. november 2010

Kanep sai otsa, vä?

Laupäeval oli tõeliselt rõve ilm. Tibutas jäätist ja külm tuul tahtis lendu viia.
Kümmekond poissi mängisid ennastunustavalt ja taevast langevaid pussnuge trotsides staadionil korvpalli.
Kuni saabus Eriti Tähtis Mees ning käskis poistel lahkuda. Sest staadion oli ametlikult lukku pandud ja polnud ette nähtud.
Kas te tõprad ikka teate, kui palju me teie pärast vaeva näeme? Me oleme kirjutanud projekte, hankinud euroopast raha ja näpistanud miljoneid pensionäridelt. Ainult selleks, et teil oleks hea. Meil on välja töötatud noorsootöö  arengukava, käivitatud Terve Kooli projekt. Me oleme kulutanud aastaid miljoneid, et koostada brozüüre ja plakateid kuritegevuse, alkoholi- ja narkotarbimise preventatsiooniprogrammide raames.
Me oleme teile ehitanud mänguväljakud- ah, et need on tittedele? aga me oleme rahva raha eest korda teinud sellesama staadioni, et te saaksite kahel veerandil, kui ilm  lubab, siin kohustuslikus korras 45 minutit  joosta.

Ja teie, tänamatud raisad, tulete vabal päeval siia palli mängima??? Kes lubas?...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!