Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 6. oktoober 2010

Sooda!

On veider ja uskumatu, millise tuima järjekindlusega üritan alati keerulisemaid lahendusi. Sest liiga lihtne on liiga lihtne?
Postituse eesmärk on olla abiks meeleheitel koduperenaistele, kes suures hädas- nagu mina olin- googeldades surfavad ja vastust ei leia. Ehk suudan nüüd nii mõnegi unetu öö ära hoida:)...
Esimene ülesanne. Leitud vanaema hõbesõrmus, mis tahab puhastamist. Ühe sõrmuse pärast keemiat ei osta. Mälusopist meenub hambapulber- aga kust seda tänapäeval võtta? Ning villasega hõõrumine. Höörun, nii et sädemed lendavad- tulemus ok, aga mitte super. Kinnas, millega hõõrumist läbi viin, muutub topiliseks ja vanub ära.
Internetist leian retsepti- soolalahusesse panna tükk fooliumi ning sellele jätta sõrmus seisma. Töötab, aga mitte ideaalne.
Ja siis meenub vana hea sooda. Segan pudru ja hõõrun sõrmust vana hambaharjaga. Vau!


Teine ülesanne. Laps suudab vaiba üle kallata Cocaga (don`t ask:(...). Peale meeleheitlikut nühkimist vaibapuhastuskeemiaga, otsin abi taaskord internetist. Kallis Google annab otsingule "coca plekid vaibal" retsepti- 1 liitrile veele lisada lusikatäis veiniäädikat ja teine puhastusvahendit. Lahus muudab kenasti puhtaks plekkide ümbrused- nüüd on mul vaip, millel tumedad plekid ning nende ümber heledad rõngad... Kordan. Veel ja veel.
Saatuse irooniana helistab mulle neil päevil Lux- ja soovib tulla koju vaipa puhastama. Murdosa sekundi olen tõsiselt kahevahel, aga löön põnnama, et mul siiski ei jätku küünilisust lasta neil vaip puhtaks teha ning seejärel kontaktide ja ostuta minema saata...
JA siis- õigus!- sooda!
Mulle meeldiks kirjutada- vaip on nagu uus! Ei mingit jälge plekkidest!. No päris nii siiski pole. Plekid on aimata, kui oskad vaadata, aga vähemalt ei pea ma seda vaiba osa enam mööbli alla sobitama.

Au olgu sulle- naatrumvesinikkarbonaat E500!:)

1 kommentaar :

  1. Hambapastaga saab ka päris hea tulemuse.Ei pea sugugi pulber olema.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!