Rimi siis hoolib täna loodusest. Mis on ju märkimisväärselt kena, kui mulle ei tunduks, et enne seda sõnumit on kuhugi kaduma läinud hoopis olulisemad sõnumid. Näiteks-
Hei, sõbrad, me nüüd ostsime endile telefonid. Kui meie udupeen tellimissüsteem peaks jälle üles ütlema, siis saame kauba ikkagi tellitud.
või siis
Head, kliendid. Me nüüd teeme vähem reklaami ja selle raha eest, mis üle jääb, võtsime müügisaali paar inimest tööle. Tule ja vaata meie poode- kaup on nüüd riiulitel, mitte tagaruumis.
Või, võib tegelikult ju ka loodusest hoolida.
Kallid kliendid- me hoolime loodusest. Me ei too enam Poolast liha ja jogurtit, vaid hangime selle kohalikelt tootjatelt...
***
Vaatan ükspäev telekat. Meelas ja kaunis koledates bikiinides näitsik vaatab mulle sügavalt otse silma ning veenab, et peaksin temaga hämarasse tutvust tegema tulema. Ei ole lõbumaja reklaam, hoopis väärtkinno Artis kutsutakse.
Neil hetkedel tundub mulle, et ma ei saa ikka üldse kunstist ja maailmast aru.
Ma küll ei tahaks seda tüdrukut kabistada, ausalt.
Miks peaks see reklaam mind veenma ja kinno kutsuma? Või on seal taga peenem vandenõuteooria. Reklaamitegijate stereotüüpse käsitluse kohaselt on ju mehed lambad. Vaatab see lollike ja jääbki uskuma, et naised saadaval. Läheb kinno- a tutkit, polegi porno, on hoopis püha tõnu. Viisakas lihtsameelne mees ei söanda poole pealt lahkuda ja hakkab ringi piiluma. Saalis aga kino tavapublik, naised siis.
Mehed rahul ja naised rahuldatud?....
http://www.youtube.com/watch?v=1WI8lxfTElg
Kommentaare ei ole :
Postita kommentaar
Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!