Positiivsed asjad lihtsalt peavad kirja saama. Ma sõitsin liinibussiga ilmselt sada aastat tagasi. Vahepeal on jõudnud muutuda süsteemid ja riigikord...
Esimesed kümme minutit Googles viisid mind üsna endast välja, kui selgus , et märksõnad "bussijaam", "tallinna bussijaam" ei annagi vasteid?! Tallinna Bussijaamal polegi kodulehte?? et siis e-riik jne.
Läbi mingite linkide jõudsin lõpuks tõeni. Tallinna Bussijaam = Bussireisid.ee. Ja kõik oli kenasti olemas, filtrid hinna ja aja järgi, netis maksmise võimalus jne. Ainus puuduv element- piletit ei saanud välja trükkida, vaid selleks pidi bussijaama kohale minema. Samas see väga traagiline polegi- minema, kui sõita tahad, pead ju nii ehk naa.
Bussijaamas oli samuti väga moodne aparaat, kust pileti välja sai trükkida.
Pisikeseks tõrvatilgaks osutus kogemus, kui selgus, et ma siiski bussiga tagasi sõita ei soovi: kohaliku väikelinna busiijaama kassa teatas, et kuna Bussireisid ning neid haldav operaator on kaks täiesti erinevat juriidilist isikut, siis kahjuks nad teiste firmade pileteid tagasi osta ei saa. Võtsin kõne Bussireisidesse, kust saadeti mind loomulikult pikalt- neil ju raha käes, poogen, et kellelgi jääb minu pärast ehk sõitmata.
Kuna kassa juures oli päris mitu Tallinna pileti soovijat, siis tuli nooruke kassapidaja vastu ja lubas piletid oma personaalsest vastutulekust lähtudes maha ärida. Ja loomulikult sain tunni pärast kõne, et piletid on leidnud uue omaniku.
Igal juhul suur-suur tänu sellele kenale neiule. Ca 600 krooni oleks muidu läinud prügikasti...
ee... saab küll ise kodus piletit printida, ma olen seda ise teinud. mul küll ei tule ette, mille peale klikata tuli täpselt, aga olemas see võimalus oli :)
VastaKustutaaga ma eelistan kah bussijaamas printida. siis näeb pilet välja nagu 'päris' :)
Bussipileti printimine ...
VastaKustuta... Pileteid müüb Bussireisid OÜ. Sõidutab aga nt SEBE. Kui nüüd piletit saak väljatrükkida kodus, siis peab olema SEBE bussijuhil võimalik kontrollida selle õigsust, ning välistama korduvkasutuse.